onsdag 31 oktober 2012

Ekorrhjulet...

"Gå upp-gå till jobbet-jobba-jobba-äta lunch, Samma sak händer imorgon.
Jobba-åka trick-hem å sätta sig å glo..."
Lite så känner jag ibland. Har börjat reagera på att jag har gjort just den saken jag gör innan - får en obehagskänsla i hela kroppen.

Jag går upp 5.50 och duschar.
Mattias vaknar och gör det samma.
Barnen väcks till samma procedur.
Samma tjafs varje morgon och så köra samma väg till tåget varje morgon.
Parkera på i princip samma plats varje dag. Stå på samma ställe på perrongen. Kliva på tåget.

Komma till sumpan och småspringa, först Hemköp sedan till jobbet, starta datorn och äta frukost...

Samma, samma, samma...
Vad skall jag göra åt detta!?

Jag har mina drömmar. Tyvärr är det just så att dessa kommer förbli hur drömmar så länge jag vill fortsätta leva med min fina familj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar