lördag 27 oktober 2012

En lördag.

Torktumlaren låter från badrummet, på tv är det trassel - för jag vet inte vilken gång i ordningen.
På ena ändan av soffan ligger min dotter och jag vet inte om hon somnat till eller om trassel har hennes fulla uppmärksamhet. På andra ändan ligger jag, har så många saker jag "borde" göra just precis nu men jag är så trött att jag snart slumrar till. Sonen och maken sitter i bilen på väg till tjockholm. Målet är Globen och en show med dinosaurier, sonen har längtat och väntat, hans drömdag är idag.

Det luktar eld från baksidan där brasan från städdagen tidigare idag fortfarande pyr.

Nej, kanske jag ska vila ögonen ett par snabbisar innan jag hänger tvätten, städar undan och sedan drar på shopping.

Önskar er alla en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar