fredag 9 november 2012

På väg.

Dax för jobbet igen. I går då jag åkte hem hade maken och barnen följt med farmor på ett ärende. Jag hade några timmar på egen hand och skulle uträtta några ärenden. Kom till Bålsta, gick till centrum och hämtade ett tyg, till bibblan och PANG så slog huvudvärken till med full kraft. Skit oxå.

Hade x antal ärenden kvar där, sedan skulle jag lämna av saker på ett par ställen och så hem och fixa. Det fick bli bilen hemåt och endast ett stopp på vägen. På kvällen fick jag frossa och sedan har jag haft svårt att sova. Men i morse hade jag ingen feber och huvudvärken är snällare.

Fredag. Helgen smällfull. I dag middag hos vänner, i morgon drar maken på grabbhelg (borde kanske kallad gubbhelg numera?), min mor ska komma, lördagen innehållet ett barnkalas, söndagen ska jag hämta gubbarna, dax för nästa barnkalas... Så är helgen slut och jag komme snart sitta här igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar