onsdag 21 november 2012

Fasta.

Ja. Har inte skrivit direkt hur jag mår eller har mått då det inte är något roligt samtalsämne. Även det är anledningen till mitt kassa bloggande senaste tiden i mitt liv.

Nu sitter jag här. Typ som dan före dopparedan. Drack en kopp kaffe klockan 20.40 och nu ska jag fasta. Inte ens vatten skall ner i strupen.
Klockan 9.00 i morgon ska jag befinna mig på nuklearmedicin på akademiska sjukhuset för att svälja kapslar med radioaktivt ämne och 3 timmar sedan åka in i en gammakamera.

Antar att morgondagen kommer bjuda på tillfällen att blogga bakåt i tiden om varför jag ska göra detta.

Jag är nervös. Inte det minsta över undersökningarna utan enbart för att ta mig till Ackis... Varför kommer ni nog också få veta i morgon - om ni inte redan vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar