fredag 4 januari 2013

Vaken..

En till sömnlös natt, eller början i alla fall. I dag har vi ändå hållt igång så jag var huuur trött som helst på eftermiddagen.

Vi åkte på husdjursmässan i kista i dag. Mycket skoj och trevligt. Vi har vart sjuka typ hela julen (eller hela december egentligen) så det var underbart att komma ut på nåt.

Sofie red för första gången i sitt liv. Hon var jätteduktig och något säger mig att det inte var sista gången...
Vi klappade getter och får, kikade på aquility och kaninhoppning och gick runt och såg på alla djuren. Hel-lyckat.

Hemma gjorde vi smarrig pizza och sen när barnen somnat såg Mattias o jag en film. När maken lade sig satte jag mig och ritade lite mönster och nu är jag så sugen på att skapa att jag antar det är därför jag inte får somna.

I morgon tror jag vi satsar på nåt museum eller badställe. Bäst att ta tillvara på tiden som är kvar av denna ledigheten.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar